Összes látogató:  9 107 278  fő
Mai látogató: 212  fő

Nyomtatható változat
comp1.jpg

FOGLALÁS INTERNETEN

2020. évi utazások

Mire van szükség  internetes foglalás esetén?

Internetes foglaláshoz internetkapcsolatra valamint e-mail címre van szükség. 

NINCS SZÜKSÉG NYOMTATÓRA ÉS BANKKÁRTYÁRA!

 

A FOGLALÁS ELKEZDÉSE ELŐTT KÉRJÜK, HA MÁR VAN AZ UTAZÁSKOR IS ÉRVÉNYES ÚTIOKMÁNYA, KÉSZÍTSE ELŐ, MERT ÚTIOKMÁNY SZÁMÁRA ÉS ÉRVÉNYESSÉGI IDEJÉRE SZÜKSÉG LESZ A FOGLALÁSKOR.

Amennyiben még nem rendelkezik az utazáskor érvényes útiokmánnyal, a szükséges adatokat legkésőbb 30 nappal indulás előtt kérjük irodánknak a foglaláson keresztül vagy e-mailen elküldeni.

A választott utazás programleírásának alján  lévő FOGLALÁS UTASKÉNT  gombra kattintva tudja megrendelését irodánknak elküldeni.

Miután a FOGLALÁS UTASKÉNT gombra kattintott, egy megrendelőlapot lát, kérjük, minden rovatát töltse ki.

Amennyiben valamilyen kötelezően kitöltendő rovat kitöltése nem történik meg, vagy nem pipálja be a kötelezően jelölendő rovatokat, rendszerünk a hibát piros színnel jelzi.

KÉRJÜK, ELLENŐRIZZE A FOGLALÁSKOR MEGADOTT E-MAIL CÍMET, MERT RENDSZERÜNK MINDENT ERRE AZ E-MAIL CÍMRE KÜLD. HA A MEGADOTT E-MAIL CÍM HIBÁS, ÖN NEM KAPJA MEG A SZÜKSÉGES INFORMÁCIÓKAT, VISSZAIGAZOLÁST STB. Rendszerünk kétszer is kéri egymás után az e-mail címet, célszerű mindkétszer beírni, mert ha elírás történik, rendszerünk jelzi Önnek, hogy a beírt két e-mail cím nem egyezik meg. Ha úgy dönt, hogy egyszer beírja e-mail címét, majd a másodszor csak egyszerűen másolással beemeli a rovatba, úgy ha az első e-mail címben elírás történt , a második is ugyanaz  lesz. De mivel megegyezik a két e-mail cím, rendszerünk nem érzékel hibát és minden információ az elírt, hibás e-mail címre jut el. Ilyen esetben nem tudunk felelősséget vállalni a téves e-mail címre elküldött információkért.

A megrendelőlap kitöltését követően még lesz egy ellenőrzési lehetősége a foglalás elküldése előtt. Ha mindent rendben talált, a megrendelést el tudja küldeni.

Ezt követően egy automata értesítést kap, melyen a foglaláskor Ön által megadott információk szerepelnek.

FONTOS! EZ MÉG NEM A VISSZAIGAZOLÁS!

AZ AUTOMATA ÉRTESÍTÉST, KÉRJÜK, ŐRIZZE MEG, NE TÖRÖLJE KI E-MAIL RENDSZERÉBŐL.  Az automata értesítésben talál egy linket, melyre kattintva láthatja megrendelésének állapotát, láthatja az Önnek küldött

üzenetünket, visszaigazolást, fizetésbekérőket, illetve a teljes összeg kiegyenlítését követően a részvételi jegyet.

Ön is tud írni nekünk a foglalásával kapcsolatban, így a későbbiekben is a linkre kattintva minden levelezés, dokumentum a foglalással kapcsolatban a rendelkezésére áll, csak ezt az egy e-mailt kell megőriznie és mindent nyomon tud követni. 

Amennyiben kitöltötte a megrendelőlapot, elküldte és 1-2 percen belül automata értesítést nem kapot,  akkor küldje el újra megrendelését,  mert megrendelése ezesetben várhatóan e-mail cím hibát tartalmazott és rendszerünk nem tudta  az értesítést elküldeni.

Foglalását követő egy munkanapon belül az alábbi dokumentumokat fogja látni foglalásában:

utazási szerződés-visszaigazolás, általános szerződési feltételek, fizetésbekérő/k. Amennyiben a befizetés több részletben történik, úgy minden részletről rögtön a visszaigazoláskor megkapja a fizetésbekérőt a hozzájuk tartozó fizetési határidőkkel.

Interentes foglalás fizetési határideje a visszaigazolást követő 2. BANKI MUNKANAP.  

Minden utalás, banki befizetés beérkezéséről értesítjük.

Kérjük, kísérje figyelemmel a fizetési határidőket, mert a fizetési határidőkről további értesítéseket már nem küldük.

Amennyiben a foglalást követő 2. munkanapon nem történik meg a kiegyenlítés, úgy a foglalás automatikusan törlődik. Erről értesítést nem küldünk.

KÉRJÜK, HOGY MINDIG A FOGLALÁSKOR VÁLASZTOTT MÓDON INTÉZZÉK A FIZETÉST.

Választható fizetési mód:

-átutalás (saját bankszámlájáról elutalja fizetésbekérőn szereplő összeget bankszámlánkra)

-bankszámlára történő befizetés 300 Ft kezelési ktg-gel (befárad bármelyik UniCredit Bankba és befizeti bankszámlánkra a fizetésbekérőn szereplő összeget)

A fizetésbekérőket mindig a választott fizetési módnak megfelelően állítjuk ki. Kérjük, hogy mindig a fizetésbekérőn szereplő összege utalják el, ne változtassák meg a rajta szereplő összeget, ne osszák ketté, nem utaljanak több részletben. Köszönjük.

A teljes összeg kiegyenlítését követően állítjuk ki az utazásra jogosító részvételi jegyet, melyet e-mailen küldünk.

A részvételi jegyet ki lehet nyomtatni, le lehet menteni telefonra, de ha egyik sem megoldható és a jegyet semmilyen formában idegenvezetőnknek megmutatni nem tudják,  akkor a foglalási számot és a foglaláson szereplő utazók neveit kérjük induláskor idengenvezetőnknek megmondani.

Amennyiben az internetes foglalással kapcsolatban bármilye kérdés merül fel,  kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-1-278-2157 telefonszámon, munkatársaink szívesen segítenek.

 

SZERETETTEL VÁRJUK MEGRENDELÉSEIKET.

 

1067, Budapest, Teréz krt. 22. (bejárat az Aradi utcából)
Információs telefon: 278-2156, 278-2157
e-mail: info@keneditravel.com
Engedélyszám: U-001074